martes, 13 de enero de 2009

Tiene delito confundir a Josele Santiago con David Summers

Tinc un costum molt poc de señorita que és sentar-me sobre el peu dret quan estic a l'oficina. Quan porte pantalons no passa res, però quan porte falda i botes la cremallera en fa carreres i enganxons a les calces, el que en suposa haver de comprar-me unes calces noves, i visto como está la cosa no estamos pa tirar medias. La cosa és que com pase més temps a l'oficina que a ma casa m'he portat unes "aspardenyetes" p'anar per ací còmoda i calenteta.

Hui porte vestit i botes, aixina que el primer que he fet ha estat posar-me les "aspardenyetes". Però no sé que m'ha pasat a mig dia que he ixit la mar de contenta i sonrient per la porta de l'oficina en les espardenyetes posaes... fins que no he arribat al cantó de la plaça de dins i he agaxat el cap per tal de no xafar una panderà de gos no m'he adonat que les portava posaes.

En fin que vos ho conte per que ja sabeu que no puc callar-me res i per que sé que estes coses vos fan gràcia.

Per cert que portava tb uns calcetins molt wapets de nubolets...

Ale.

Ósculos pa tos!

1 replicantes:

Osukaru dijo...

Jajajajajajajajajaja... mmm... ejem!.

I que ha de vore el titol amb el que has contat, petxinota!!.

Au!.

(Ósculos???. Eso "ques"?)