miércoles, 18 de febrero de 2009

No sóc tan lista com penseu. De vegades hi han coses aparentment simples que sóc incapaç de fer... o millor dit en costen un web, encara que les acabe fent millor o peor.

Porte temps ralladíssima en els correus electrònics que envie des del correu de la faena... l'Outlook i jo no es que s'aclarim massa... reconec que de vegades no faig cas del que en diu, pase de les finestretes amb avisos i tal. La cosa és que últimament les imatges que inserte als correus desapareixen por el siberespacio i el boss ja m'ha donat 3 cops d'atenció... aci en pica, ací en cou, ací em menge la mona i ací et trenque l'ou.

Este matí decidida a ser una esperta en l'enviament de correus electrònics, cosa per la qual vaig ser contratada en un principi... és lo que tiene la comunicación, m'he clavat o ficat depen de si eres valencià del nord o del sud a milions de foros i webs on expliquen com incloure una o dos o tres imatges als e-mails. M'ha fet gràcia que a la major part dels expertos dels foros info-geeks escomesaben les seues clases magistrals amb les paraules: "Realmente es muy sencillo y solo te llevará 5 minutos"... Vamoraver.... 5 minutos... però 5 minutos como en tiempo real o en tiempo windows???? Perquè no és el mateix. Però vamos que deu ser tiempo windows perquè m'ha costat casi casi 2 hores encertar com ho havia de fer.

Por eso mismo digo... que no sóc tan lista com penseu... Lo que tampoc vol dir que siga boba eh!

ara torne

1 replicantes:

Anónimo dijo...

mmm... lista? qui havia dit que eres lista? jajajjajajajajajjajaja