viernes, 30 de enero de 2009

Xurro, mitjamanga o mangotero

Xuuuuuuuuurrrrrooooo!!!
No jugàveu a xurro quan ereu xicotets?? Jo si, al pati del cole i al menjador de casa en la meua germana xicoteta. Molava més jugar al cole... eramos más, però dolia, perquè les pareds tenien un stucao que ni los alambres de los campos de trabajo siberianos. Pos no s'ha obert el cap gent ahi. Jo soles dos voltes. Una fent el pino, que no vaig calcular bé la distància i em vaig estampar de morros i la segona jugant a xurro, menudo salto.
He trobat una definició del joc a una wep scout... interné que maja eres i jo que avorrida estic un divendres a les 6.
9º JUEGO: “CHURRO, MEDIA MANGA, MANGA ENTERA” (mola más mangotero)

- CLASIFICACIÓN: Fuerza. (jo anyadiria un poc de poder mental també)
-DESARROLLO: Se hacen 2 equipos, y uno de ellos se la liga (açò no ho entenc, deu ser perquè està a un altre idioma). Hacen una fila apoyándose en la pared, entonces los del otro equipo se suben encima de ellos saltando como al potro (?¿?¿??). Cuando los del equipo que salta, están encima de los otros, eligen una cosa de churro, media manga, y manga entera (la cosa es posa interesant, tu elige xurro... media manga... manga entera), y se dice: “Churro, media manga, manga entera”. Los del otro equipo tienen que adivinar lo han elegido porque sino no se bajan de encima, y aciertan se cambia de lugar. (i a mi en van castigar les monjes per jugar al conejo de la suerte...)

-NÚMERO DE JUGADORES: Un mínimo de 8 personas, es aconsejable que sea pares. (Lo que és aconsejable és que al teu equip estiguen els més polits de la classe!)

- MATERIAL: No hace falta ningún material. (Discrepo totalmente: Rodilleres, colzeres, armatostes d'eixos de jugador de rugby i casco! Per l'amor de Déu cuideu-se les neurones)
-TERRENO: Liso. !!!!!

-VARIANTES: Puede existir variante respecto al nombre del juego. Sí, Xurro, mitja manga, mangotero.
Entonces què? No jugàveu?? Aaaah que ereu dels que jugàven a jurgol no? Último que toque se poneeeee.

5 replicantes:

Anónimo dijo...

en mi colegio lo prohibieron por las espaldas... yo siempre fui un adversario temible al churro... por que?¿?¿

Mirims dijo...

Aiii quina alegería!!! Tornar a tindret per ací anómino!!!

Osukaru dijo...

Eixe era una d'eixes animalades de joc que no he entés mai. Com tu be dius, es interesant que els mes "polits" es possen baix i no que es dedican a botar damunt dels que no ho son tant.

(Tampoc et penses que he acabat d'entendre l'objectiu del joc... O_o¡)

Anónimo dijo...

muscles dislocats, vèrtebres xafades, contusions a dicreció... ai, quina enyorança! Ara, que si pots amb tapes de seguretat, cinturons de seguretat fins i tot en el llit, el terra dels patis de suro mollet... quina generació de merda estem criant!!! ajajjajajajajjajajajajajaja
XURRO, XURRO, XURRO!!!!!!

kayako saeki dijo...

Fantàstic rekordar tot alló ke feíem, tot alló ke erem i ke seguim sent...
Jo,tinc ganes de jugar......