domingo, 11 de octubre de 2009

És diumenge, són les 10 del matí i estic, de nou a la taquilla del teatre, hui tenim dos bandes de música. Acabe d'obrir-los la porta i ells tenen pitjor cara que jo... sempre s'ha dit que els músics són molt festerets. Ja m'he fet un café a un dels poquets bars que estan oberts un diumenge a estes hores. No m'ha fet reparo que estiguera ple de iaios casalleros i gargalleros que diuen coses com "voy a saludar a mi sargento" mentre fan un amago de quadrar-se i fer el saludo militar, cosa que l'edat i els carajillos no li permeten. La situació amés de grasiosa m'ha fet un poc d'asco. Deuria de tornar la moda de les escupideres als bars de l'oeste. M'han volgut convidar a un xupito de biri-biri, per escomençar bé el dia, m'han dit. Evidentment no he acceptat, soy una señorita... i a més no m'agrada el biri-biri, tal volta un herberet, però no.

Ara tinc dos hores per davant abans que escomence el sarao, he comprat el periòdic i la Ragazza, imprescindible per soportar llargues hores dins d'aquest metre quadrat. 5,4€, al loro!! casi mil peles. La cosa està posant-se xunga, 3 € un periòdic, vale con suplemento de moda, però 3 €, vale con una cartilla para un mp4, però 3 euros, si, si et regalen una peli, però pagant un euro més... total no diu res nou, però hui té els crucugrames, però 3 €... DEsprés no volen que la gent llisca els periòdics gratuïts.

Hi han manies que sense voler es converteixen en costums, com compra el periòdic els diumenges, sin periodico no es domingo.

Bon dia!

0 replicantes: