viernes, 20 de noviembre de 2009

que harias tu en un atake preventivo de la URSS

Hui és l'aniversari del meu germà. Felicitats Tete! Així que la reunió familiars de tots els dimecres va ser més espectacular i copiosa alimentariament parlant. Al típic bermudet i les bajoques farcides es van sumar dos pastisos d'aniversari, dos!! Cosas de la incomunicación.
Reconec que sóc golosa, supose que en ve de familia, mon pare sempre conta que va conquistar a ma mare portant-li "cubanos" del Moret quan ixia de la faena. Mmmmmm que bo un cubano... merengue, coco i xocolatee. Encara que jo preferisc els cucuruxos de trufa del Tunel o un merengue d'eixos de café, o una media noxe de crema, o palmeritas de xocolate, o marron glacé!!
Aiii se m'està fent la boca aigua.
Ahir vaig arribar a casa i no tenia res dolcet per berenar, deuria d'haver-me preparat en tupperware amb les restes de pastís, però no ho vaig fer, així que en vaig preparar un d'eixos berenars que en preparava ma mare de xicoteta. Tenia tant antojo de xocolate així que en vaig fer un troç de pa en oli i cola-cao. Que pobre, però que booooo!!!
En sembla que hui aniré a buscar mantequilla de colors, mmmmmm, si encara es fa clar. Esto de cumplir años es un retrospected continuo, porte tota la setmana rememorant coses de xoventut, en fin... .
Besos

1 replicantes:

Osukaru dijo...

El titol del post i el contingut no tenen molt a veure.

Vas millorant!. XD