jueves, 26 de noviembre de 2009

La Ruta de los Aromas

Ja respire pel nas, pareix que la gripa comença a remitir, no així la mala llet, el bascosisme i els problemes sentimentals que no en deixen dormir.
Este matí mentre baixava cap a la faena amb el piloto automàtic encés, ara que sé que el nostre subconcient treballa molt més que el nostre consient en refie més de fer les coses adormida, anava practicant les respiracions de ioga i les olors anaven ficantseme al nas. I no eren poques. La primera oloreta que he notat ha estat quan he passat per la caseta de jardilers de La Glorieta. Olor a llar, a fusta cremà, hui per sort encara no havien posat les xulles a rostir (menos mal, perquè hi han dies que arribe amb ganes de bocadillo de xulles i m'he de conformar amb un tallat). Després he passat pel C/ Sant Francesc i m'ha vingut olor a free-tanga, d'ahí la idea que he tingut.
Vaig a proposar fer una ruta d'aromes. La llamaré la ruta del Free-tanga, i consistirà en un passeig pels millors bars amb aquesta olor característica. Escomensant pel "Mamella" on podrem fer-nos un bocadillet de llonganissa i tomaqueta i una canya per 2'5 € i endur-nos a casa un dels perfums més característics... el d'oli recalfat. Com a segona opció de la ruta podem passar pel "Permi" i fer-nos una tareta de sangueta en ceba, mentre admirem les cortines del menjador que de tant d'oli pareix que estigues refregides (com la samarreta de Homer)
I de postres, de postres podem quedar-nos un rato de plantó al cantó del Tunel, no hi ha cantó que olga tant bé a tot Alcoi. Ensaimades calentetes, pastelitos de xocolate...
Continuaré obrint els nasos buscant més olors que incloure a la ruta. Se aceptan sugerencias.
Au

1 replicantes:

Osukaru dijo...

Conforme vaig, segurament em trobes dins de la pastisseria del Tunel, perqué no podre eixir... M'hauré menjat tots els pastelets que fan!.

Problemes sentimentals?. Ja som dos...