martes, 18 de noviembre de 2008

Continue sent unas eñorita, juas!

La cosa és que els 29 són idèntics que els 28... Encara no he notat cap canvi... No me han salido las escamas, las canas las tengo, en el flequillo, no sé si m'agraden o no, però ahí estàn fins que desidisca que fer en elles. Os habeis dao quen que enguany serà l'ultim any que la meua edad conincidirà amb l'any en el que estem. 2009 = 29. L'any que ve podria ser el 3000. Segur que ja haurien trobat una cura a esta enfermedad. Per al proper aniversari vull que en congelen, para dejar un cuerpo apañao... Morir joven para dejar un cadaver bonito... eso lo decia Marilin no? Però clar, jo no estaria muerta, estaria durmiendo, como la Bella durmiente, esperando a la bestia que la descongele.

La idea de la congelación ja fa temps que en ronda pel cap, de fet pense que qualsevol dia d'estos en quedaré pajarito en ma casa... Aaiii quanta llum entra pels ventanls de ta casa.. si, si, llum i xelor!! Ahir estaba apegant els puzzles que he fet (ara ma pegat per ahi) i tenia les mans, a banda de plenes de pegamento de barra, congelaesss, podriamos decir que casi azules. No sé si el fred va influir, (de segur que no, però a algo le tengo que exar la culpa que no sea a mi torpeza) però vaig fer una ascapà de peces brutal. Mira que era sencillo, se pone pegamente en la cartolina, se presiona sobre el puzzle y le das la vuelta... Alehop! Una cosa, no compreu pegamento de los xinos.

En fin Pilarin que ya soy mayor!!! Vos deixe un video de mis sobrinitos jejeje (los otros)



2 replicantes:

Lluís dijo...

Però la Bestia no era d'altre conte? Al que has d'esperar és al Prínsipe Assul...

Mirims dijo...

Jo? Principe asul?? No, no déjalo estar... A mi me molan las béstias! juas!