jueves, 14 de mayo de 2009

el calor me mata, la lluvia me pervierte

Algu ha caigut en que Iñaki Gabilondo s'ha posat ulleres... perfi?¿

Iñaki m'alegre que sigues un dels meus fans.

;)

Després de la lokura barcelonista d'ahir, potenciada eso sí perqué a la Sexta posaven un capítol repetit de Bones (tot s'ha de dir) Per avui tinc preparada una sessió de cine. No sabia si decidir-me per la típica comèdia romàntica, Un conejo sin orejas, o una de tios buenos, Revolver, lo de tios buenos ho dic per Jason Statham que además sale con pelo!!! Però m'he decidit per pasar-ho ben mal i vore Martires, que segons he llegit va fer ixir de la sala a més d'uno en el festival de Sitges per les imatges d'extrema violència... Però hoy me siento especialmente receptiva a las imagenes violentas... Serà el calor. Diuen que és més dura que Saw (en voz bajita os digo que a mi Saw no en va impressionar gens) A més fa moltíssim temps que la busque i ara que per fi i després d'un any l'he trobada no me la puc perdre.

Xiqueta jo no sé com t'agraden eixes pel·lícules... pos jo tampoc papa, però és una de les moltes ventajes de viure soles.

Espere poder contar-vos demà que en va agradar molt. Eso sí, si no penje cap post preocuparse que una de dos, o m'he quedat plaff en la banyera, o dos... he tenido tantas pesadillas que m'he tingut que quedar dormint.

0 replicantes: