jueves, 18 de junio de 2009

Ja el tinc!! Este matí he sigut matinera.



Me muero de ganas de llegar a casa y meterme en la cama con él!!


En otro orden de cosas. Este matí el centre està plagat d'estudiants de l'E.S.O. folios i bolígraf en mano, fent una enquesta a la gent del carrer. A mi m'ha parat una a les portes del Centre Cultural i m'ha preguntat: Perdone, tiene un momento para contestar unas preguntas? Ja arribava tard a la faena, aixina que el fet de contestar una enquesta i ajudar a la xica m'oferia una escusa perfecta.

M'ha preguntat si vivia al centre, quants metres tenia ma casa, si vivia soles, si treballava o estava aturada, si parlava valencià... Quan estavem a punt de concloure l'enquesta, he notat com una mà m'agarrava per la cintura i una veu de dona en preguntava: "Com ho dus? Has fet ja moltes enquestes?" Girant-me per saber qui en parlava he dit: "No, si me la estan fent a mi ara..." Al que la mestra m'ha contestat: "Aii, disculpa, pensava que eres una de les alumnes".

Per entendre la situació, he d'explicar que la enquestadora en questió media 1'70, vestia com els escaparates de Berska i anava més maquillada que l'Amy Winthouse.

Desde luego, si esto sigue así... moriré joven dejando un cadaver bonico del tó!

0 replicantes: