viernes, 26 de junio de 2009

La reina de les revistes

En dies con aquestos portar un ventall al bolso no em pareix d'agüeles... de fet opine que està muy bien pensao. De la mateixa manera que a l'hivern no ens podem deixar a casa el "cacao" per als llavis, a l'estiu no ens pot faltar el ventall... bueno i el cacao tambe, nunca sabes cuando vas a necesitar hidratarte los labios i un paquet de clinnex, i pastilles per al mal de cap, i un raspall de dents, i un tanga, i un tampó, ni una bolseta amb maquillatge. Lo que viene a ser el kit de supervivència femenino.
L'altre dia vaig anar als xinos i en vaig comprar 3 ventalls, negre, verd i roig... pa combinar vamos. I per 1,80 oiga!! I és que si no eres moderna a l'estiu és perquè no vols. No hi ha revista que no regale complementos de moda, l'Elle et regala este més las sandalias de la temporada comprant la revista, 3,95 €. Jo ja las tengo, en morant i en marrón, sí m'he comprat la revista dos voltes, evidentment per tindre les sandalies de la temporada, no perque siga super fan de Pau Rubio (;p) ni perquè m'interesen els continguts de la revista. Aiii el mundo de las revistas femeninas... D'açò ja he parlat en anteriores capítulos, quan era més jove i radical... ara només sóc vanguardista, però continuen fent-me molta ràbia. Confese que ja no les compre ni per passar l'estona a la picina o a la taquilla, ara preferisc mirar la gent que passa, que és més barat i sin cortes publicitarios. Mira, eixa és una de les poques coses bones de eixes revistes, a banda dels complements que regalen, les mostres de colonia i crema que et trobes cada 15 pàgines. Mmmmm me gusta como huele este hombre.
Ai se me ha cortao la lexe, disculpeu però m'acaben de telefonar preguntant per quan escomença el Tirisiti i del susto se m'ha tallat la inspiració, me descolocao, ya no sé por donde iba. Prometo retomar el post en poder.
Ai mare en la calor que fa pensar en el Tirisiti... que voleu amargar-me el moreno????

4 replicantes:

Lluís dijo...

"nunca sabes cuando vas a necesitar hidratarte los labios i un paquet de clinnex"...

Per un moment s'ha activat mi mente calenturienta...

Mirims dijo...

Des de luuuueeegoooo mira que eres eh!!!

Que penas lo d'este findeeeee. Necessite una sessió de Trivial ja!!!

Osukaru dijo...

No m'agraden els ventalls!. M'agüela sempre tenía la manía de aspolsar-me amb ell en la "munyequeta" o en el cap... fera o no fera res!.

Es sentir desplegar un ventall i se m'erisen els pels del cul!.

Mirims dijo...

Has pensat en la depilació lasser?? T'asegure que va de categoria, juas!