viernes, 8 de enero de 2010

Enguany si!

Enguany si he tingut regals de reis!!! Kalegria tu! després de dos anys sense cap ni un. Realment me'ls he guanyat perquè m'he portat extremadament requetebé. Llàstima que no he tingut l'única cosa que vaig demanar a la carta que vaig tirar a la burreta. De fet no volia escriure-la, tots els anys demane la mateixa cosa i no me la porten mai, aixina que enguany vaig pensar que no escriuria cap carta. Però la meteorologia va jugar a favor meu i fa fer que ploguera el justet pert a que un dels bous de la carrossa de l'ambaixador s'esvarara i estiguera parat més de mitja hora davant del Teatre, temps suficient per buscar una carta, escriure el meu dessig i ficar-la a la bústia de la burreta.
Pel que fa als regal que sí m'han portat, estic la mar d'enganxà amb el puzzle de 1500 peces i amb la màquina de cosir. Per fí me l'han portat!!! I ahir ja en vaig apanyar els camals dels pantalons del pijama que també m'han portat. La resta de regals són íntims i personals... ja sàbeu roba interior amb puntilletes.
Amb el que no contava era amb els virus... els meus i els que té el meu ordinador, que deuen ser molt contagiosos, perquè he anat a la ferreteria i casolitat quan estaven fent-me l'albaran se'ls ha esconyat el aparato i m'han tingut una bona estona mirant estanteries amb poms de porta, barres per a cortines i ferramentes varies.
A la tele no avisaven que la GripA tenia com a efecte anar bufat tot el dia, perquè aixina és com sembla que vaja jo. Vaig pedal toot el dia, se me trablaba la llengua al parlar, estic marejà i tan sols pasen pel meu cap idees de borratxo, com posar-me a netejar l'almacen de l'oficina o netejar les tecles del teclat. Ara escric des de l'ordinador del boss i acava d'arribar aixina que he d'abandonar la conexió. a més en cau la moquita tantísim que necessite mocame ja!!!
La qual cosa en recorda una vegada a la facultat fent un exàmen que vaig haver de mocar-me amb un full perquè no tenia mocadors... Que asco
en fin
Ja etem ací again.

3 replicantes:

Lluís dijo...

Vols dir que ja puc estalviar-me anar a Castillo?

senilDion dijo...

Tinc una proposta per a tu.

Aconseguir que l'any que ve vinga Rouco Varela a vore el Tirisiti.

Fem un grup a Facebook o què?

Mirims dijo...

fes-lo. Però possiblement siga més fàcil que vinga Rouco Sifredi